Recenze: Bez vědomí. Diváci jásají, že se konečně objevil opravdu kvalitní seriál. Jak to máte vy?

Jen co se seriál Bez vědomí začal vysílat, reakce diváků na sebe nenechaly dlouho čekat. A nutno dodat, že jsou to velmi pozitivní reakce. Diváci se konečně dočkali kvalitního televizního díla. A jak se seriál líbí vám?

HBO  a její nový špionážní seriál

Televizní kanál HBO zařadil do vysílání nový český špionážní seriál Bez vědomí s Táňou Pauhofovou a Martinem Myšičkou v hlavních rolích. Pár se po dvanácti letech v exilu vrací zpět do Československa a jejich návrat domů není určitě takový, jaký by si představovali. Seriál natočil Ivan Zachariáš a děj je zasazen do období pádu železné opony. Tematicky tedy diváky velmi táhne a jaké jsou jejich prvotní reakce? I když se jako vždy najdou i rejpalové, především převládají velmi kladné reakce.

Dobová atmosféra i napínavý děj

HBO se tentokrát opravdu vytáhla a s tvorbou seriálu si dala opravdu záležet. Dobové kostýmy, ponurá a napínavá atmosféra i hudba, všechno je skvěle propracované a divák tak ději skutečně věří. I když skutečnost jistě byla mnohem zamotanější, tvůrcům se podařilo napínavé dění té doby náramně vystihnout a divák má konečně pocit, že nikdo nic neodbyl. Výkony herců jsou také stoprocentní a tak každý kousek seriálu do sebe perfektně zapadá jako kousky skládačky.

Děsivá a ponurá atmosféra seriál skvěle doplňuje

Děj se krásně komplikuje a všichni tak s napětím čekáme, jak to vlastně všechno dopadne. Nervy na dranc ale můžete jako divák mít i z celkové ponuré a temné atmosféry. Celkově seriál působí depresivním a věrohodným dojmem, nikdo nemůže nikomu věřit, všude je šero a temno a atmosféra by se doslova dala krájet. Divák tak dostává přesně to, co chce. Stará Praha, mrazivý Smíchov a propletený děj. Takový kvalitní český seriál jsme tu dlouho neměli.

A jak se seriál líbí vám?