Recenze: Ordinace v růžové zahradě v novém plášti. Drahé změny diváky stejně nepřilákaly

Seriál Ordinace v růžové zahradě je českým divákům velmi dobře známý. Už také na obrazovkách běží dlouhých patnáct let. Po tak dlouhé době si seriál prošel několika změnami a letos po vánoční pauze jsme se setkali s novými, hodně drahými změnami, které jsou sice patrné na první pohled, tvůrcům jsou však platné asi jako mrtvému zimník. Diváků ubývá … proč?

Konkurenční Prima přebírá otěže sledovanosti

Od doby, kdy televize Prima nasadila svůj nový seriál Slunečná, jde Ordinace se sledovaností prudce dolů a opouštějí ji i stálí diváci. I když tvůrci nováckého seriálu sázeli na hodně drahé změny, které vedly do řádů milionů a prý ještě ani nekončí, protože rekonstrukce se má na jaře dočkat kromě pediatrie celá kamenická nemocnice, není jim to nic platné a o diváky seriál přichází každým týdnem.

Není se čemu divit, Slunečná na Primě ještě není ohraná, má zajímavý děj a především prostředí rodinné farmy diváky láká mnohem více. Po patnácti letech na obrazovce totiž už Ordinace nemá s čím novým přijít. Děj už je tolik překombinovaný a v mnohém ohraný, že se na to už nikdo zkrátka dívat nechce. Možná by bylo nejlepší už konečně přestat.

Zradili je vlastní herci

Zvláštní je, že Ordinaci potápějí vlastně její vlastní herci. Většina tváří nového seriálu na Primě se totiž už více či méně mihla i v Ordinaci, a že je to pořádně velký seznam. Ota Jirák, Dana Batulková, Bára Jánová, Jana Stryková, Veronika Arichteva, Iva Hüttnerová, Maroš Kramár, Filip Tomsa, David Prachař nebo Jan Šťastný. Tihle všichni si Ordinací prošli a teď září ve Slunečné.

Co bude dál

Je jasné, že Nova to jen tak nevzdá. Ale jakýkoliv jejich pokus o zajímavější děj, který by diváky zase mohl přilákat zpátky, je spíš jen dalším trapným pokusem. Všechno, co se lidem líbilo, vztahové propletence i zajímaví herci, se už v seriálu objevili. Takže vlastně už ani není čím diváky oslnit.

Všechno se zkrátka jednou přejí.

Autor: Katka Procházková