Recenze: Mizerové navždy. Takové pokračování po letech si necháme líbit

Po dlouhých sedmnácti letech se do kin vrátili Mizerové. Třetí pokračování úspěšné akční komedie s Willem Smithem a Martinem Lawrencem nazvané Mizerové navždy nás těší. Navíc jsou ve skvělé formě a potěšili tak nejen nás, ale také všechny své fanoušky. Akční jízda může začít.

Mike a Marcus opět v akci

Detektivové Mike a Marcus jsou zpět po sedmnácti letech a povedlo se jim téměř nemožné. Po tak dlouhé době se totiž vrátili v plné parádě a jejich akční jízda je svižná, svěží a také vtipná. Detektivové jsou už přirozeně starší a také unavenější. Ve filmu se tak seznamujeme i s jejich mladšími kolegy a potencionálními nástupci. Celý koncept je skvěle promyšlený a spojení starých a mladých policistů se vydařilo také na jedničku.

První dva díly Mizerů byly pod taktovkou režiséra Michaela Baye. Tentokrát se režie ujala dvojice belgických režisérů Adil El Arbi a Bilall Fallah. Podařilo se jim sebevědomě navázat na dílo předchozího režiséra. Vznikl tak mimořádně povedený akční komediální snímek, který se vrací do tehdejší doby a zároveň pak neopomíná ani současné dění. Z některých klišé si film utahuje zábavným a logickým způsobem.

Inspirace pro ostatní

Pokračování slavných filmů je oblíbeným byznysem. Jak moc dobře víme, ne každé pokračování se ale vyvede. Mizerové navždy vzbuzovali dlouho emoce, fanoušci netrpělivě čekali a počkali si dlouho. Všichni tak doufali, že půjde o vydařené dílo a ono nakonec dopadlo nad očekávání skvěle. V kině se nenudíme a dostaneme přesně to, co chceme. Osvědčená dvojice ukázala, že pár vrásek navíc jim problémy nedělá a umí to rozjet stále stejně, stejně dobře. Chemie mezi hlavními hrdiny je zřejmá a nevyprchala. Vtípky jsou divákovi dávkovány přesně tak akorát a ve filmu zaujme i hudba, která jde ve stopách původního hudebního motivu Marka Manciny.

Na nové Mizery se vyplatí vyrazit do kina.