Recenze: Hra z Anglie. Televizní seriál nejen o sportu, který bude bavit muže i ženy

Hra z Anglie je nový televizní seriál od Netflixu, který streamovací služba začala vysílat 20. března. Jde o skvěle zpracovaný dobový příběh o tom, jak se k profesionálnímu fotbalu snažili dostat i hráči z dělnické třídy. Seriál však nepopisuje jen poměry ve sportovním prostředí, jde v něm také o sociální a historická témata, proto si své fanoušky najde i v řadách nesportovců.

Skvělý dobový seriál

Tento historický seriál popisuje počátky fotbalu ve viktoriánské Anglii, ale opírá se i o další důležitá témata tehdejší doby. Atmosféra seriálu je skvostná, v hlavních rolích se objevují nepříliš známí herci, ale jejich výkony jsou více než uspokojující. Těšit se můžeme i z výborných exteriérů i interiérů, ve kterých se natáčelo, a určitě jde o jednu z největších seriálových bomb tohoto roku.

Potěší nejen zaryté fanoušky fotbalu nebo sportu obecně, své si v něm může najít každý z nás. Muže jistě potěší, že seriál po jejich boku budou s nadšením sledovat i jejich drahé polovičky.

Sport, politika i osobní dramata

Seriál v sobě skvěle skloubil hned několik zajímavých témat dohromady. Nejde tak jen o příběh začátku jednoho slavného sportu, ale i o vývoj politických a společenských událostí tehdejší doby. Do historie tak divák nahlíží v jakémsi hlubším kontextu, a tím se seriál stává ještě zajímavějším. Viktoriánská Anglie měla rozhodně něco do sebe, a na pozadí jednoho fotbalového příběhu se skvěle odráží poměry tehdejší doby.

Závěr se pak jeví jako dokonalé a poctivé sportovní drama. Tvůrci po celý čas hodně sází na jednotlivé charaktery postav, což je velmi vítané.