Recenze: Gentlemani aneb konečně zase pořádná gangsterka

Nová akční komedie, kterou má na svědomí režisér a scénárista Guy Ritchie je plná hereckých hvězd a také má hvězdný potenciál. Dílo můžeme přirovnat ke gangsterce, u které se skvěle pobavíme. Pokud patříte mezi příznivce tohoto režiséra, dostanete přesně to, po čem jste toužili.

Guy Ritchie pořád neztratil svou pověstnou jiskru

Gentlemani jsou od svého začátku až do konce inteligentní i zábavní. Elegantní a přesná režie společně s výbornými výkony všech herců dávají dohromady film, který drží pohromadě ve všech směrech. Kdo do kina přijde, určitě nebude odcházet zklamaný. I gangsteři mají své problémy a ve filmu se všechno dokonale odráží. S vtipem i důvtipem vystupují i všichni herci, blýskli se zde hlavně Matthew McConaughey, Charlie Hunnam, Colin Farrell nebo Hugh Grant.

Ve filmu se objevuje typický britský humor a Guy Ritchie si jde svou cestou, která se mu osvědčila již v mnoha jiných filmech. A opět ukázal, že v tomto žánru má co nabídnout a patří k absolutním špičkám. Ve filmu snad není nic, co bychom mu mohli vytknout a celkově nám dává velmi slušný celek, který potěší i pobaví. I když nic a nikdo není dokonalý v tomto případě, my určitě nemáme co vytknout.

Tak trošku si s námi hraje

Některé scény diváka naprosto pohltí, i když tak úplně nemají co konkrétního říct. A to také není na škodu. Jde vidět, že režisér si s námi, jako diváky, maličko pohrává a tím nás vlastně ještě více do děje ponoří. Ze zapadlých londýnských uliček se ve filmu dostáváme na větší a zajímavější scénu. I když se může na první pohled zdát, že ve filmu každý, kdo zná režiséra dost dobře, dostane přesně to, co očekával a chtěl, není tomu zcela tak.

Přijde i několik překvapení a děj tak není úplně zcela předvídatelný, což se musí ocenit. Tohle se prostě musí vidět. Jde totiž zcela zřetelně vidět, že se při natáčení bavili samotní herci, režisér i celý štáb. Dali do toho všichni, co mohli a výsledkem je více než podařené dílo ale vážně skvělý film.

Jaký je příběh našich Gentlemanů

Děj se točí okolo britského drogového mistra Mickeyho Pearsona, kterého bravurně ztvárnil Matthew McConaughey. Ten by ovšem už rád svoje úctyhodné drogové impérium rád prodal a to rovnou dynastii miliardářů z Oklahomy. Mickey už má pěstování marihuany ve velkém dost a raději by se začal věnovat rodinnému životu. Vždyť má také krásnou ženu, která si žádá pozornost.

Jenže to nebude tak snadné, jak by se mohlo zdát. Jeho velkopěstírnu někdo vykrade a Mickeymu je najednou jasné, že odchod do důchodu se musí odložit. A jelikož je na scéně více dost vlivných lidí a na záda mu dýchá i jeden velice protivný londýnský novinář, bude Mickeymu a jeho parťákům pořádné horko.

Jak to dopadne nebo nedopadne, se běžte podívat do kina.