Recenze: Bloodshot. Vin Diesel jako tvrdý zabiják se bohužel opět upsal pěknému propadáku

Nové akční sci-fi drama s Vinem Dieselem v hlavní roli, se bohužel ukázalo jako úplná blbost. Film je až tragicky prakticky o ničem, a kromě slavného herce tak vlastně nemá ani na co nalákat diváky. Film je natočen podle komiksového bestselleru a ukazuje se, že možná ani neměl vzniknout.

Nanoboti v krvi a oživený voják

Stačí, když zhlédnete trailer k filmu a představí se vám tak polovina celého filmu. Nic zajímavějšího v celém snímku nenajdete – a ani se nepokoušejte to hledat. V kostce je film o tom, že speciálně vycvičený elitní voják Vin Diesel zemřel a je následně znovu oživen. Ovšem to už má v krvi záhadné nanoboty. V hlavě má navíc implantované cizí vzpomínky a ty ho nutí, i když by to sám nechtěl, zabíjet lidi. Vyhlíží si ty, o kterých se zcela mylně domnívá, že mu zabili jeho ženu.

Znáte komiks? Máte výhodu

Pokud znáte tento ne moc známý komiks, určitě budete mít značnou výhodu. Smysl celého děje totiž ve filmu samotném budete hledat jen těžko, a jde vidět, že scénárista nad výsledkem moc nepřemýšlel. To je nejen škoda, ale také k neuvěření, když vezmeme v potaz, že na scénáři spolupracoval Jeff Wadlow, který napsal a zrežíroval skvělý Fantasy Island.

Přehrajte si trailer k filmu Bloodshot

Zábavná kravina – vlastně, proč ne?

Ovšem pokud nepátráte po logice děje a chcete si jen odpočinout u něčeho lehčího, Bloodshot vás alespoň trochu pobaví, Vin Diesel potěší nejedno ženské oko a co se týče triků, ty jsou ve snímku vydařené. Film je navíc režijním debutem Davida S. F. Wilsona a ten se doposud živil především právě filmovými triky. Film tak působí drahým dojmem a je nabitý zcela nereálnými, ale trikově více než vyvedenými scénami.

Nečekejte moc, a možná vás to bude bavit.